Belnay2407 27 aylıktı oğlum ögretmeye başladım 3 gunde ögrendi. Lazımlık istemedi korkuyordu oturamadı bende direk klozete başladım çişini yaptıgında alkışladım aferin oğlum bak buyymuşsun artık bezi çöpe atalım dedim surekli 3 gunde örendi kendi soyluyor cışı olunca şimdi tam 1 ay oldu gayet alıştı herşey korktuğum gibi olmadı şukur .Darısı sizin başınıza