Belnay2407 kendim yaşamadım ama ablamdan örnek vereyim belki işinize yarar. Oda iki yaşına geldiğinde başlamıştı. Çocuklar için olan tuvaletlerden alıp kendi tuvaletlerinin oraya koymuştu. İki saatte bir götürüp ona oturtuyordu. Oyuncaklı olduğu için korkusu da olmamıştı. Direk normal tuvalete oturtmadı korkar diye. Sürekli götürüp oturtunca çişini oraya yapmaya başladı hemen. Kakası gelince ilk iki hafta zorlandılar tabi yapmak istemedi ama ablam bez bağlamadı. Yeri geldi kakasını altına yaptı, bazen balkon köşelerine yaptı. Ablam bu durumda sabırlı oldu kızmadı. Her seferinde onu da tuvalete yapması gerektiğini anlattı ve iki haftada ona da alıştı. Bu süreçte geceleri bez bağladı tabi bir ay sonra gece bezini de kesti. Altına işediği çok oldu uykuduyken ama sonra sonra gece de tuvalete gitmeye başladı