Balim55 Ygz14 valla daha da belirgin bir hale geldi. Bayram olduğu için doktor da yok .bakalım Bayram dönüşü geçmezse cildiyeye götüreceğim
ecesarp Balim55 aynısı oldu travazol ve avil krem kullandım 3 sürmede geçti hemen sıcaklar yapıyor muhtemelen her bez değiştirdiğimde ben altını yıkıyorum öyle bezliyrm iyice kurutup havalandırıp onu da deneyin
Minti Balim55 sürtünmeye bağlı olabılıyor benim bebeğimdede oldu fito krem balaban krem kullandım bır ıkı güne geçti
ipekk05 Balim55 merhaba bebeğinizdeki bu durumun aynısı benim kızımın özel bölgesinde de oldu minik sivilceler var sizin nasıl geçti acaba