Balim55 evet aynıydı hızla ilerledi doktor kortizonlu ve normal bir krem daha yazdı kortizonlu krem kullanmadım ufacık bebek sonuçta. Zalain bir kremin adı onu iki gün sürdüm birde eczaneden coresatinin pembe olanını aldık onu tavsiye etti cikdiye doktoru sanırım o iyileştirdi her altını açtığında sürüyorum. Bizde kullanabilirmişiz hatta egzama vs içinde en iyi kortizonsuz krem deniyor. 65 tl idi. Altını açık tuttum bu kremlerden önce falan ama malesef işe yaramadı bizde hızla yayıldı o beyaz pürüzler