mrvklncc 🥺 bir de benim bebeğim o kadar iştahlıydı ki doktoru kızıyordu 3 saate uzat arayı diye yani ne oldu böyle oldu bilmiyorum. Bir iki gün düzelir gibi oluyor sonra 1 ay yine çile elimde biberonla gezmekten yoruldum. Çocuğa hiç bir aktivite yaptıramıyorum hep karnı şiş çünkü 40-30 içiyor saat başı. Beslenmesi de az bezinde kiremit rengi görüyorum; su verdim artık dedim en azından susuz kalmasın, az da olsa içsin. Vallahi çok zor yemeyen çocuk