Bizde de mama reddi biberon reddi var. 5 ay 2 günlüğüz. Kilo alımı çok düşük olduğu için doktor ek gıdaya başlattı. Geceden beri çok çok az içti. Biberonu gördüğü an eliyle itiyor. Memeyi zaten 4. Ayda bıraktı sağıp veriyordum. Bu iştahsızlık için ne yapmak lazım anneler yardım edin lütfen