Deletedmom737383 Benim ki kız bende de var kızımda da karnında çizgi.
Deletedmom737383 @Deletedmom_73
Bozzz benim 1 yılda geçti
gibicibicis bir yıldan uzun sürmez inşallah
Bozzz 3 ayda geçti
Karaninannesiii keşke benimde öyle olsa
Goktugunannesi1234 inan bilmiyorum canım ya ben normal doğum yaptım
Deletedmom737383 inşallah ya
ece_arel benimde erkek kalbime indirme 😅😅
Bozzz Hahahahahah kız yanılma payı da vardır bilemiyorummmm🤣🤣🤣🤣
Deletedmom737383 😅 erkek bebeleri her yönüyle sıkıntılı yaw 😅😅