Bozzz bir tavsiye üzerine kahvenin dibini sürüp bekledim keseledim üst taraf tamamen gitti altta hafif kaldı ama bende bişey sormak istiyorum. Sezeryan izi kırmızılıgi ne zaman gidiyor 6 aylık oldu ama hâlâ ilk günkü gibi . Bir problem var sanırım benimkinde 😢