Ceymus Mervemim bizede neler dediler hatta 3 doktora gittik hepsi dedi yani cok kalın düşer diye 50 günde bile düşen oldu diyo bir sorun hastalık olmadıkca zamanını beklimek lazım dedi.
SeverusSnape Mervemim 10. Günde düştü ama hastaneden çıktığımız günden düştüğü güne kadar alkolle bakım yaptık, sürekli açıkta tuttuk bezin üstünü kapatmamasını sağladık :)
[silindi] Mervemim 17. Gun de dustu aslında zıbına yapısmıstı bende yanlıslıkla cektım ve koptu cok uzulmus aglamıstım herneyse hemen dr’a goturdum ıyıkı kopmus dedı alttan ıltıhaplanma yapmıs ben farketmemıstım sızde bı goturun ıstersenız
Nurcin54 Bebeği yıkayın ama banyodan sonra saç kurutma makinesiyle kuruttuk doktorumuz öyle dedi. 7. Günde düştü