MerveSinan Mervemim tam 1 haftada düstü.Babusol diye sprey var sabah aksam ve banyodan sonra 3 fıs sıktım.
Mervemim Ceymus hımm 31. Gün mü demek o kadar vakti var bende stres yaptım acaba benimkinin mi düşmüyor diye
Ceymus Mervemim evet canım hatta banyo yapmayın dedi doktor baya yapmadık baktık düşmeye niyeti yaptık yine düşmedi zamanı var yani . Düşer merak etme
Ceymus Mervemim evet canım hatta banyo yapmayın dedi doktor baya yapmadık baktık düşmeye niyeti yaptık yine düşmedi zamanı var yani . Düşer merak etme canım
Mervemim Jelibon bnd internetten 15 gün diye okudum olmadı yarn veya öbür gün doktoru ile görüşecegim
melis_duru Mervemim 8 günde düştü. 4 günlük olduğundan itibaren bebeğimi her gün yıkadım ve göbeğine pansuman yaptım
melis_duru Mervemim bizim doktor dedi ki yıkadıktan sonra göbek bağı çevresini iyice kurulayabileceksen yıkamanda sakınca yok
Mervemim Ceymus evet içim rahatladı valla sağolun 😊 çevremdekiler de hep düşmesi lazmdı neden düşmedi dedikçe stres olmuştum
Mervemim Ceymus evet içim rahatladı valla sağolun 😊 çevremdekiler de hep düşmesi lazmdı neden düşmedi dedikçe stres olmuştum
Ceymus Mervemim bizede neler dediler hatta 3 doktora gittik hepsi dedi yani cok kalın düşer diye 50 günde bile düşen oldu diyo bir sorun hastalık olmadıkca zamanını beklimek lazım dedi.
Oguzhan_1605 Mervemim benim bebeğimin göbek bağı 6. Günde düştü canım. Bize hastaneden sprey vermişlerdi dezenfekte için aynı zamanda kurutur düşmesine yardımcı olur demişlerdi. Size de verdiler mi?
Mervemim Oguzhan_1605 bizede eczaneden almamız gereken bi set dediler onu aldık içinde sorey ve mendiller var günde 4 kez uyguluyoruz