Yusufum0633 mama alıyorsa çok değil biraz bikaç yudum su verin kaynamış soğumuş su boğazını rahatlatır fizyolojik serum burnuna 3-4 damla sıkın günde3-4 defa o boğazına da kaçıyor rahatlatıyor oğlum 4 aylıkken öksürüğü vardı ama 3 ayda da sürekli serum sıkıyorduk hatta doktor ilaca başlamadan mesaj atmıştım serum verin burnu hep ıslak olsun kurumasın boğazına da gitsin demişti öyle yaptık ama bizimki sonda ateşlenince götürmek zorunda kalmıştım yoksa öyle devam edecektik götürdüğümüzde de söyledi burnu boğazı hep ıslak olsun öksürük varken hırıltısı da varsa iyi demişti balgam sürekli ıslak ve hareket ediyorsa hırıltı yapar kakasından ağzından bi şekilde çıkar demişti ilaç şuan daha iyi olur biliyorum ben de böyle anlatıyorum ama en azından ilaçsız idare etmeniz için belki size yardımcı olabilirim fikir olur diye yazayım dedim umarım hemen toparlar 🙏