Benim de bebeğim üç aylık o kadar dikkat etmeme rağmen yataktan düştü , kahroluyorum her gözümü kapattigimda yerde gibi geliyor yavrum kızlar unutamıyorum ilk evladım her şeyine özenle yaklaşıyorum kendimi unuttum onunla ilgilenmekten niye böyle oluyor anlamıyorum sadece saçımı toplamak için yatağa bırakmıştım bı baktım ki yerde iki gün önce düştü tomografi de çektirdik çok şükür her şey normal ama ben o korkuyu yenemiyoeum sanki bir şey olacakmış gibi geliyor en ufak aglamasinda kahroluyorum vicdan azabı çekiyorum acaba ilersinde bı zararı olur mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum Rabbim kimseye yaşatmasın evlatlarımızi korusun bizlere güç versin , gücümu toplayıp yavrumla ilgilenmek istiyorum ama yüzüne bakınca gözlerim doluyor hala ileride kötü bir şeye sebep olmaz inşallah böyle giderse sanırım bı destek alacağım bu süreci atlatamayacagim gibi hissediyorum siz nasıl atlattinjz öneriniz var mi