ceybug zaten üzgünsün seni daha da üzgün hale sokmuş, evet suçumuz var ama anlık ya normalde bende beşiğine koyarım bıraktım atlet almaya gittim gitmemle sesin gelmesı bir oldu hala içim acıyo, eşime demin dedim çok üzgünüm dikkat et birsey olmaz bir daha düşürmezsin dedi