Beybiberen gülüm biz anneler olarak şuan çocuğum kilo alsın derdine düştük hepimiz ama kilo alması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor sen sağlıklı olmasına özen göster.bebekler belli dönemlerde kilo artışı çok fazla olurken belli dönemlerde az kilo alır hatta bazen almazlar ama bu kötü bişey değildir.kilo aldıracak diye sende stres yapma bebeğinede (çok okuyoruz postlarda) doktorunun önermediği birşeyi verme.şimdi kilo alsın diye kafana göre verdiğin herşey çocuğun doğal gelişimini bozabilir sağlık problemleri yaratabilir ilerleyen zamanlarda.kaldı ki ayına bakıldığında topaç gibi bi bebeğin var zaten unutma çok kilo her yaştaki insan için zararlıdır.daha bunun diş çıkarma zamanı var ki o zaman geldiğinde çoğu bebek kilo verir.sen şimdiden kafayı kilosuna taktıysan o zaman ne yapacaksın.çocuklarımızı obez olarak değil sağlıklı büyütelim.doktorun bi gariplik olsaydı mutlaka bunu dike getirirdi zaten.hiç stres yapma sen.şimdi o oyunlar oynuyo gülücükler saçıyodur etrafına keyfini sür bebeğinle geçirdiğin bu dönemlerin.bidaha geri gelmeyen bu günleri.bakma bunları sana söylüyorum ama aslında kendimede söylüyorum diğer annelerde.