Kızım sadece mama ile besleniyor.her saat başı 60 cc içiyor ve kilo almıyor.4 ay 14 günlük bebeğim sizce neden olabilir.bebelac kullanıyoruz şuan.geçen ayda 200 gram almıştı sadece.çok hareketli bir bebekte değil normal yani.az veriyorum mama desem fazla versem kusuyor demek o kadar kapasitesi var.üzülüyorum kilo almadığı için.şuan kilosu 6.400