kivirciginannesi ne güzel oldu bu post kızım Eylül 2018 doğumlu 4 yaşa az kaldı zaman zaman çok zorlasa da büyüdüğünü görmek çok güzel öğle uykusunu 2.5 yaşında bıraktı akşam 8.30 da yatar sabah 7 gibi kalkar yemesi çok sıkıntılı o yüzden 13.8 kilo bi 14 olamadı😀 parka gitmeye bayılır arkadaşları var parkta her gün onlarla oynar parkta resmen büyüdüğünü anlıyorum bağımsız oynadıkça ona laf yetiştirmekte biraz geri kalıyorum😀 kardeşi var 8 aylık hem çok seviyor hem de kıskanıyor biraz o zorluyor bizi bezi 3 yaşına 2 ay kala bıraktı şükür sorunsuz geçti 1 senedir bezlenmiyor dediğim gibi en sıkıntılı işimiz yemek aç yaşıyor resmen bu eylülde okula vermeyi düşünüyorum