kivirciginannesi Hanımlar iyi akşamlar, 4 yaş anneleri ve çocukları ne durumda😇 uyku-beslenme vs… Benin oğlum okul kapandığından beri iştahında düzelme oldu, bu ara öğle uykusunda biraz sıkıntı çıkarıyor. Sizlerde ne var ne yok🌸
Tugraninannesi kivirciginannesi burda 2018liler le karşılaşmak beni mutlu etti 😊 genelde herkesin bebişi küçük oluyor benim oğlumun asla öğle uykusu yok ama bu aralar çok aktif bir şekilde sitede arkadaşları ile oynuyor yoruluyor ve iştahı baya açıldı maşallah 😊
Dykdyk kivirciginannesi Selammmm bizde 2018liyiz okulumuz tatile girdi bizimde iştahımız açıldı maşallah vallahi biz öğlen uykusunu 3 yaşına girdikten birkaç ay sonra bıraktık
Sessiz_oyuncu kivirciginannesi gündüz uykusu bazen uyuyor. Yemesi güzel ama ben yedirirsem tabi. Bıraksam kendi yesin diye sandalyeyi tavaf ediyor resmen dolaşıyor amuda kalkıyor değişik yani. Ama zorlayınca kendi yiyor tabi. Okula hiç gitmedi kızım. Bide bi çene var maşallah herşeye de cevabı vardır 😁 ama çok anlayışlı ve gezmeye gitmek falan çok güzel onunla.
kivirciginannesi hunilimomm olur tabi neden olmasınn🌸 Tugraninannesi maşallahhh, bizim çevremizde kimse yok maalesef okul kapandığından beri eve tıkıldık☹️ Dykdyk maşallahhh, yaz okulu falan düşünüyor musunuz okul kapandığından beri çok bunaldıkk🥹
kivirciginannesi Sessiz_oyuncu benim oğlumda kendi yerken aynen o şekilde hatta ben kurtlu diyorum çünkü oturamıyor sürekli dolanıp yemek istiyor😄 bizim dışarıya çıkmak biraz sıkıntı oluyor biraz memnuniyetsiz oğlum çok çabuk sıkılıyor😏
hunilimomm kivirciginannesi biz de daha okul yok 😂 bu sene vermek istiyorum yarım gün de olsa ama erken mi bilmiyorum kardeşi de olucak
SeninAnnenBirMelektiYavrm kivirciginannesi biz baya eskiden 2017 ☺️ benimki çok iştahlı ya. sabah 9 10 gibi kalkar akşam 11 11 buçukta uyur. Tabi yaz için geçerli
kivirciginannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm maşallahh💜 benim oğlan sabahın çok erken kalkıyor ya 6 buçuk 7 gibi, akşam da erken uyuyor ama sabah zorluyor biraz beni
Dilaraaaaaaa SeninAnnenBirMelektiYavrm benim oğlumda 2017li ama asla birsey yemiyor zar zor 2 3 lokma
Moniza kivirciginannesi iştah yok tuvalet sıkıntısı var inatçılık var kızım yaramaz bir çocuk değil ama psikolojik olarak çok yoruyor günde 3 saatim yemek yedirmeye çalışmakla geçiyor bakın yemek yedirmeye demiyorum yedirmeye çalışmakla ee yemek yemeyince kakasını yapamıyor haftada 2 kez yaparsa seviniyoruz o derece
kivirciginannesi Moniza benim oğlumda okul kapanmaya Yakın bi hastalık geçirdi iştahı gitmişti baya nutrigen üzüm aldım gercekten memnun kaldım deneyin isterseniz, birde zühre ana diye bi macun var onu veriyorum memnunum
Fenty kivirciginannesi 2018 Haziran doğumlu. Tam anlamıyla oturmasa da çoğu şeyleri hallettik. Sadece uykuya geçişte hala ayakta sallanıyor. 🙈
kivirciginannesi Fenty benimkide ağustos :) bizimde akşam uykusuna mutlaka babasıyla yatmak istiyor öğlen kendi uyuyor odasında ama akşamı halletmeye çalışıyoruz😇
Evlimutluikicocuklu kivirciginannesi benim oğlumda iştah sıfır gerçekten işe yaradı mı zorla yedirmekten o kadar bunaldım ki her öneriye açığım
Fenty kivirciginannesi Öğle uykusu yapıyor mu hala? 1 sene olacak bırakalı oğlum da ama 2 gündür günler uzun sıcaklar falan yatıyor öğle uykusuna.
Lunaluu kivirciginannesi benim oğlumda 4 yaşına girecek bir senedir bez kullanmıyorduk sadece geceleri bezliyordum şimdi gece bezinide bıraktık🙏🙏. İştahı bu aralar çok iyi . Bu hafta kendi kendine yatağına girip uyumaya alıştı😄. Bizimkiler büyümüş artık ya😄.
kivirciginannesi Lunaluu maşallahh, evet gercekten artık büyümüşler bugün benimki artık kendim banyo olacağım sen gelme dediğinde anladım bende😀🥲
kivirciginannesi Fenty evet öğlen uyuyor aslında 3 yaş gibi bırakmak istemişti ama okula başlayınca sabahçı oldu 1 de geldiğinde yorgun olduğundan uyumaya devam etti, şu an tatilde olduğundan evde de çok yorulmuyor bırakmak istiyor gibi. Aslında bırakmasını çok istemiyorum biz kardeşlerim falan ilk okuldayken bile öğlen uyuyorduk bakalım oğlumun ne kadar devam edecek😀