Elfahsenimm sana bu durumu yaşamış biri olarak vermeni tavsiye ediyorum benim sütüm 8. Günde geldi ve mama vermek zorunda kaldım böylelikle sarılığı hafif atlattı. Daha sonra sütüm gelince mamayı bıraktım ama çocuk sürekli memede 5 dk da bir emmek istiyor uyumuyor geç saatlere kadar uyumuyor sürekli huysuzdu eşim emzirdikten sonra biraz ek verelim dedi kabul etmedim kesinlikle ve 4.170 gram doğdu benim kızım 1 aylık kontrole gittik tabi emziriyorum ben , beni görsen bir gururluyum ama çokta yorgun ve uykusuz doktor tarttı çocuk 3.600 geldi alma değil aksine kilo vermiş bana nasıl besliyorsun dedi emziriyorum dedim hemen mamaya başla bu çocuk aç açlıktan huzursuz dedi gerçekten çocuğa 2 kere mama verdim ağlama gitti uykusu düzene girdi eğer açsa verin ben anlamıyorum bu kadınların emzir emzir emzir diye hemcinsine yaptığı baskıyı sütün yoksa ölemezsin ya mecbur mama vermek zorundasın sanki memenden haldır haldır süt geliyorda sen ziyan ediyormuşsun gibi tepkiler veriyorlar saçmalık! O bebeğin annesi sensin sen ne istersen o olur kimse sana karışamaz bebeğin iyiliği için ne iyiyse sen onu daha iyi bilirsin o kadar..