Elfahsenimm sen bilirsin tabiki kendi olayımı anlatıyım kızım 24 günlüktü sadece 20 gram almıştı öyle üzüldüm ki sütüm kesildi mahvoldum dedim bittim ben küçücük bebeği besleyemedim falan ama sütüm aşırı çok göğüs pedi koyuyorum 10 dk sürmüyor taşıyor bebeğimin bezini koydum en sonunda neyse sütüm gelsin diye baya çabaladım 2 gün sonra düzeldi sağlık ocağındaki hemşire şunu tavsiye etti ilk sütünü sağ sulu kısmını sonra dip sütünü emzir demişti günde 2 kere böyle yaptım bi hafta sonra gittiğimde şok oldum bebeğim 400 gram almıştı. Şöyle anlattı bana bi bardakta ayran düşün bekleyince suyu üste çıkıyor koyu kısmı altta kalıyor sütümüzde aynı böyleymiş ön süt su ihtiyacı son süt protein ihtiyacını karşılıyor naçizane fikrim bu şekilde bi hafta dene olmadı mamaya başlarsın 🤍