gunesbulutmom319 ben hiç yanıma almadım çok küçükken almıştım sonra anne yanı beşiğe aldım ama kolik bebekti benim kızım beşikte yatmadı çareyi hamakta bulduk bi süre hamakta yattı o da beni zorladı kaç ay koltukta yattım en son bunalınca yatağına geçirmeye karar verdim 5.ayda odasına geçirdim odada bi süre anne yanı beşiğinde yattı ben onun odasında yattım sonra yatağına geçirdim 9.ayda da tam olarak odasını ayırmış oldum ben çıktım odasından. Kademeli olarak gittim direkt yatağına koyup bebeği de zorlamadım alıştıra alıştıra yaptım