Benim bebeğim de 8,5 aylık. Son bir aydır gecede abartısız 10 15 defa uyanıp ağlıyordu. O ara bir hafta içinde pazartesi ve cumartesi gece annemde kalmıştık. Sabaha kadar sadece bir defa uyanıp mama yemişti. Orada yer yatağında Uyumuştuk. Eve gelince üç beşiği de köşeye kaldırıp yer yatağı yaptım. O günden beri bir ya da iki kere uyanıp su ya da mama yiyip uyuyor.
Bizimki şans eseri bulunmuş Muhteşem bir çözüm.