Bizde memlekete geldik kayinvalimlere. geldiğimiz gün kaynimin korona olduğu ortaya çıktı, sonra kaynanam, sonrada kayinpederkm kovid oldu. Karantina vs uuygulamadilar sadece maske taktılar ama yani oda çok verimli değildi. Oğlum ve bana bulasmadan atlattı çok şükür, bağışıklığı düşük kişileri çabuk yakalıyor onu çok iyi anladım bu kez. Benim bağışıklıgkm iyidir, oğlumunda hem genetik hemde beslenme şeklinden dolayı iyi olduğunu düşünüyorum. İns küçük bebeciklere uğramadan biter gider bu hastalık ya