Tekrar bu konuyu konuşmaktan ülkecek yorulduk aslında….
Bugün akşam üstü devlet hastanesinde bir işimiz vardı eşimle gittik kayıt açma yeri bir sürü corona testi verenler ile dolu, Anneler evlatlarımıza kendimize çok dikkat edelim!
Salgın tekrar gündem de kuzenim orada çalışıyor durmayın fazla lütfen dedi :'(
Kendileri tekrar çift maskeye dönüş yapmışlar çok üzüldüm, aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum.
Geçen sene ağustos ayında yakalandık ve bittim kızım 2 aylikti o zaman bebeğim alevler içinde daha çok küçük ama elimden birsey gelmiyor doktorlar müdahale edemiyor bile dikkat edelim yansıtılmıyor haberlere çalışan akrabalarımız, eşimiz, dostlarımızdan duyuyoruz
Minik bir uyarı yapmak istedim. 🦋