Yagmurtekin ay masallah insallah boyle gider düzeniniz. Bende deneyeceğim sanirim zorlamadan. Yani buna eğitim demek istemiyorum zaten yatağına alıştırmak gibi olacak benimki. Sallamıyorum hic genelde yanina uzanıyorum yüzümle oynarken uyuyor. Bazen uykuya direndiginde kucakta gezdiriuorum oyle uyutuyorum. kolay olur diye düşünüyorum ama o cesareti tam olarak bulamadim kendimde aradayim. Simdi uyku belirtisi alınca yatağına bırakıyorsunuz kendi kendine uyuyor oyle mi?