8de uyandı, 12.37de odasına gittik, park yatağına yatırdım su, emzik ve uyku arkadaşını verdim 12.44te uyudu, kucağıma almadım çünkü ağlamadı. 14.10 kadar uyudu, saat 21de gece uykusunu yaptırmak için bizim odaya geldik beşiğinde yatırdım su, emzik ve uyku arkadaşını verdim 21.37de uyudu yine hiç kuracağıma almadım çünkü ağlamadı❤️