Mary61 benim oğlumda 6 ay 21 günlük 3 ayda ve 5 ayda 2 doz rota aşısı vurduk her biri 945 tl idi şu ayın 14dw doktorumuz menenjit aşısını yapıcaz dedi onun6 fiyatınada 738 dedi eczane gereken çok pahalılar aşılar için ayrı bir bütçe oluşturmak gerekiyor resmen yaptıramayan maddi imkanı yetmeyen insanlar için çok zor bir durum bence devlet bütün aşıları karşılamalı özellikle bebek ve cocuk aşılarını bu pahalılıkta az rakamlar değil yani🙄