Benimde 5 ay 11 günlük bebeğim var rota aşısının ilk dozunu 5 Mayıs’ta oldu ikinci dozunu 5 temmuzda olması gerekiyordu ama biz 2 temmuzdan 4 temmuza kadar üst solunum yolu enfeksiyonu sebebiyle hastaneye yattık kontrole gelen doktora rota aşısı yaptırmalı mıyım dediğimda kanında çok enfeksiyon yok yaptırabilirsin dedi. 5 temmuzda asi için sağlıklı çocuk izlenim polikliniğine randevu alıp gittim durumu anlattım hala antibiyotik kullanıyoruz yarın son ateşli enfeksiyon geçirdiği için 1 hafta beklemelisin dedi aşıui şimdi yapmayalim dedi ama son 1 haftamız kaldı araya bayram giriyor doktorlar zaten grevde napacagimi şaşırdım yarın akşam da yola cikicam 5 saatlik yok gidicem kafan cok karıştı sağlık ocağındaki hemşireyi aradım bugün grevdeyiz yarın getir dedi götürüp yaptırsam mi acaba fikir verin nolur