Aniliko bence başka eve vermeyin sakın. Geleni gideni olur bilemezsiniz gelme gitme diyemezsniz. Kendi eviyle ilgilenir bebeğinizi bırakır tv karşısına, oyuncakların içine. Ne olacağı belli olmaz ama bunlar en büyük olasılık. Kendi evinizde baktırın. Bir bakıcı akrabam kendi evinde bakıyordu ama adında bakıyordu. Çocuğu evinden ayırmayın o aylarda