Aniliko Öncelikle sakin olun, zor olsa da. 😊 Çünkü bebeğiniz sizin stresinizi hisseder, o da strese girer. Bebeklerimiz yeni durumlara bizden daha kolay adapte oluyorlar. Evet, evinizde olması daha iyi olurmuş ama bakacak kişi güvendiğiniz bir kişiyse kendi evinde bakması sizi yıpratmasın hele şimdiden. İlk günler, haftalar psikolojik olarak bebeğinizden çok size zor geçecek ama zamanla ikiniz de bu duruma adapte olacaksınız. Biraz zamana ihtiyacınız var sadece. 😊 Eylüle kadar mümkün olduğunca bebeğinizle vakit geçirin. Bol bol evde saklambaç oynayın, annem ortadan kaybolsa da geri gelecek duygusu verirmiş bebeklere bu. Son 1 ay kala bakıcısı, siz ve bebeğiniz zaman geçirin ki güven duygusu oluşsun bebeğinizde. Son hafta birer ikişer saat yalnız bırakın, sonra yanlarına gidin. Ve bu süreci mümkün olduğunca az stresle devam ettirmeye çalışın. 😊