zgdndrm Melisyldz Aksine İzmir de çok fazla var.. Doğumumu kısmet olursa zamanı geldiğinde SSVD yapmak istiyorum.. Doktorum da destekliyor
Bilgeefe02 Melisyldz nerde oturuyorsunuz devlet hastanesi olarak bir Buca da var ama onun dışında Özel hastanelerde de varda doğum fiyatları uçuk ssvdye daha fazla alırlar diye düşünüyorum
Melisyldz Bilgeefe02 aliagada oturuyorm bn medicalde dogum yapmstm ama cok memm kaldm bidaha olsa yine giderim yani oraya
Bilgeefe02 Melisyldz can hastanesinde yapan vardı o tarafa yakın ben Ege yaşamda yaptım gaziemirde oturuyorum mahvettiler beni ben o yüzden özele gitmeye tövbe ettim 😄
iamthed Melisyldz Alsancak’ta Volkan Dede var, İzmir’de bu işin hakkını veren nadir doktorlardan biri. Çevre illerden de çok hastası var. Hastane doktorlarıyla kıyaslanamaz bile, yeri geldiğinde hastasına 1-1,5 saat ayırıyor
Ates_mami Beyzanur25 çok riskli. Riskden dolayı doktorların büyük kısmı önermiyor.yapan da yaptıran da var tabi. Siz neden normal istiyorsunuz
Beyzanur25 Ates_mami bn hep normal istiyordum normal doğum için hiç bir. Sorunum yoktu ama bebeğim makat gelişi olduğu için sezaryen olmak zorında kaldım şimdi normal doğurmak istiyorum
Beyzanur25 Ates_mami **bn hep normal istiyordum normal doğum için hiç bir. Sorunum yoktu ama bebeğim makat gelişi olduğu için sezaryen olmak zorında kaldım şimdi normal doğurmak istiyorum **
deryadenizimm Beyzanur25 bak canım önemli olan bebeğini nasıl doğurdugun değil nasıl kucağına aldığındir bence. sağ salim sağlıklı bişekilde kurtar sin rabbim sizi elbette herşeyin en doğalı makbuldür doğumdada herkes çatır çatır normal doğum yapmak ister ama bazen işler bizim planladığımız gibi bitmez. 2 kez sezeryan ile doğum yapmış biri olarak söylüyorum sana ssvd eğer yaygın ve risksiz olmuş olsaydı emin ol tüm doktorlar bunu yapardı yapmak istemiyorlar çünkü riskli risk ise hem bebek icin hem anne icin 1 anlık bile düşünülesi bir durum değil bence 1 anlık risk icin geri-dönüşü olmayan bir durumla karşılaşmak da var bence bırakın bu işi işin ehlilerinee ve dua edin en hayırlısını dileyin ısrarcı olmayın herkes normal doğum yapacak diye bir kural yok önemli olan sağlıklı sıhhatli bebeği kucağınıza almak olsun hayırlı doğumlar insallah