ankaku hevesı bıtecegını sanmıyorum arabalara çok düşkün bır çocuğum var uzun süre kullanır dıye düşünüyorum sonrasında kardesı falan oluncada yıne kullanırlar ama nerde saklayacagıma daır bı fıkrım yok evım küçük ve apartmanda depo gıbı bır alan yok maalesef🙄