Arel ben de aynılarını yaşadım ilk haftalar, doğru emzirme tekniğini öğrendikten sonra bütün ağrılarım gitti. Bebeğin ağzına memenizi tıkabildiğiniz kadar tıkın hepsini ağzına alsın korkmayın boğulur diye böyle yaparsanız ertesi güne tüm acılarınız geçmiş olur