Arel benim de ilk ayda bir göğsümde yara vardı. Acı çekmeden o göğsümden emzirebilecek miyim diyordum. 2. aydayız emzirtoruz. O göğsümden de emzirdim hep. Yalnız emzirme bitince lansinoh kreminden hemen sürüyordum açık bırabildiğim kadar açık bırakıyordum. Banyo sonrası havlu bile süremiyordum göğsüme. İnan geçecek, keyfine varacaksın 🤗🤗