Derya_Kuzusu Merhaba arkadaşlar şuan ne durumdasınız? Ben 2 ay önce ameliyat oldum. Uçlar kabarık tı indi şimdi ortası kızarık ve kabarık . Doktor keloid dedi. Countrbex krem önerdi. Fayda gören va rmı? Kantaron kullanıp işe yarayan va rmı?
bsr1453 Arkadaşlar merhaba sezeryan yerinde kabararıklık var benim az bi yerinde doktor krem önermişti ai herhangi bi krem kullandınız mı