Tazeannecik Sezeryan izim kırmızı kabarık kalmıştı. Dün kontrol için doktora gittim ve keloid olduğunu ikinci sezeryan da düzeltilebileceğini söyledi. Bende ikinci düşünmüyoruz şuan için dedim. O zaman cildiyeye gidip göster orayı kesip tekrar dikerler dedi. Var mı başına gelen kızlar. Tekrarlamasından korkuyorum.
Yusra34 Tazeannecik Ben 🤦🏻♀️ Her ne kadar yaranın iyileşmesinde bizim cilt tipimizle alakası olsada doktor elide mühim. Sizde sonrasında benim gibi verilen kremi düzenli kullanmadıysanız bu da bir eksi. Bende ikinciyi düşünmüyorum. Zaman zaman kaşınması haricinde beni rahatsız eden bi durum yok/ ama neden baskaları gibi zamanla yok olacak incecik çizgi yerine kocaman bir kabarıklık kalsın ki ? Ama maalesef doktorunuzunda dediği gibi tekrar bi cerrahi müdehale gerekiyor,bu da gözümü korkutuyor
Defne07 Tazeannecik benimde küçük bir yeri o şekilde kabarık ama diğer yerleri öyle değil. Ben bepantolün anti scar jelini aldım bir haftadıt kullanıyorum inşallah işe yarar o bölümde
Karakuzu Tazeannecik benimde kırmızı ve şiş yani ama bana hiç krem falan vermediler her kontrolüme de gitmiştim oysa ki
Tazeannecik Yusra34 ben hiç krem kullanmadım. Ama korkum ya cerrahi müdehale sonrası daha kötü olursa
BabyNil Bende 🙈 kontrolume cok gec gttim ve verilen kontrolu duzenli kullanmadim bebegim 9 aylik olacak kocaman kabarik ve kirmizi gecmiycegini bilmek uzucu kasinmasida cabasi
Yazz Ben hiç krem kullanmadim doktorumda vermedi ama kantoron yagi kullan dedi bende sürekli kullandım hatta arada gene sürerim bu arada ikinci sezeryan oldum kizariklikta kalmadi hiç bi deneyin olmazsa çok geçmiş olsun
BabyNil Benim gececek gibi degil tum yara boyunca baya kalin cok sert ve sis ameliyat sonrasi noscar diye krem vermisti kullan diye cok az kullandim simdide ise yaramaz zaten tedavisi olan birsey degil anladigim
eced16 Benim de 80 gün oldu Doğum yapalı, ilk 40 gün verilen kremi düzenli kullanıp bitirmeme rağmen yine de oluştu 😣 kurtulamayacağım sanırım keloidden, daha önce kulağımda vardı o kadar çok çektim ki 😣 şimdi kocaman başlı başına bir yara olacak
ZeynepCansu Kızlar üzülmeyin zamanla düzelicek benimde aynı kırmızı ve kabarıktır yeni düzeldi sezeryan olalı 20 ay oldu kesinlikle cerrahi bi müdahale yaptırmayın o acıyı tekrar yaşamayın