incircekirdegi AyseninAnnesiiii kokuyu nasıl farkettiniz? Özellikle koklayarak mı yoksa alt değiştirirken yüze çarpar şekilde mi
AyseninAnnesiiii incircekirdegi koklayarak. Daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti o yüzden kokladım
incircekirdegi FMED 4 aylıkken mi çıktı ortaya? Benim kızımın vajina bölgesini İlk aylarda bir kez kontrol etti doktor, sonra hiç bakmadı. Sonradan da ortaya çıkabilen bir sorun mu bu acaba?
FMED incircekirdegi hayır sonrasında da çıkabiliyormus öncesinde de ben de çok korkmuştum ama basit birseymis zaten kremle de gecdi geçmemesi durumunda da çocuk cerrahları basit bir operasyonla aciyormus. Elle bile bir kaç saniye içinde acabiliyorlarmış
Nesrinimsii Minikadim ilk teşhisi koyduğunda ben şuan açarım ama gerek yok zaten kendiliğinden açılır dedi ama açılma yok
Minikadim Nesrinimsii ilk kapanma olduğu zaman ben kızıma krem kullandım krem sonrası gene kapandı gene krem kullandım gene kapanırsa elle açarız dedi ama şükür açıldı ıslak mendil kullanmayın doktorunuz söylemiştir tabi ki ama hatırlatayım dedim 🌸
Nesrinimsii Minikadim ahhh canım neler yaptım tabiri caizse ben kendime böyle özen göstermedim bu yaşıma kadar ama yok açılmadı
HaleLna AyseninAnnesiiii Kremi Sürdüğünüz zaman sürüp bırakmayın biraz yüzüne krem nasıl uyguluyorsunuz onun gibi bi kaç saniye yapın o kadar zaten kremle açılma olacaktır
ismilazimdegil Nesrinimsii benim kızım 1.5 yaşındayken doktor elle açıp krem vermşti masaj önerdi ama kızımda travma oldu yapamadım. Şu an 3 yaşında yine kapandı.Yarın çapaya göstericem inşallah elle açmaya gerek kalmaz çok üzülüyorum :(