LavinAda benim kızım da 4 aylık hastane kontrolünde doktor olduğunu söyledi krem verdi birde yıka dedi o kısmı bir hafta sonra kontrole gittigimizde düzelmişti. Tekrar yapışmaması için her altı açtığında hafifçe o kısmı ayır dedi. Genelde kız bebeklerde oluyormuş bez kullanımı,ıslak mendil sebep olabiliyormuş