Ayseninnannesii Sağlık ocağındaki hangisi bilmiyorum çünkü doktorumuz öncesinde yazmıştı alıp kullanırsınız demişti o yüzden saglik ocağında yazmadilar elimizde var diye. Myiron +2 olanini kullanıyoruz. Herhangi bir sıkıntısını görmedik. Kakasinda renk değişikliği, huysuzluk vs yapmadi bugüne kadar memnunuz.