@“Doruk_efe” bugün aldım sideferi içerisinden çıkan tozu şişeye koydum ve çalkaladım hep dolapta muhafaza edilmesi gerekiyormuş , sağlık ocağında ki ebe de sağlık ocağından verilen damlayı kullanmamı çok önermedi.
Şimdi yavaştan 3 damla ile başlamak istiyorum bakalım etkisine göre devam ederiz