Lavantakokusuuu Twinsisters iyi ki almışım birsz pimpirikliyim açıp telefondan izliyorum her yerden. Yüzü kapandı mı ağladı mı duymadım derdim olmuyor
Aafy saribezlianne hiç öyle bir sıkıntı yaşamadım ben ama bende kameranın açıldığı zaman çıkardığı yüksek sesten pek haz etmiyorum bir kaç defa bebek uyuduktan sonra açmak zorunda kaldım ve uyandırdığı oldu uyumadan takılı olması gerekiyor
NmalkoC Kedicik12 üstteki üç nokta ayarlardan girince altta Al ayarları yazıyor ona basınca orda direk bebek ağlaması cıkıyor onu aktifleştirince oluyor bildirim geliyor yani telefona
NmalkoC Bu arada ilk wee baby nın görüntülü ekranlılarından Aldım yan odadan bile çekmiyordu iade ettim NmalkoC
Hope77 Kesin alın valla oğlum 8 aylık o kadar gereksiz şey almışım keşke gereksiz şeyler alacağıma bitane kamera alsaydım ne bırakıp wc gidebiliyorum ne uyutup yemek yapabiliyorum bu saatten sonrada almam gerek yok diye düşünüyorum ama siz kesin alın bence