KubraBaybars merve171214 öyle mi ne güzel oğlumun adaşı ☺️🥰 yatacağını bilsem buna geçerim ama biliyorum ki durmayacak , e oturamıyor da henüz tek başına o yüzden bi süre daha pusete devam . Ama sizinki oturuyorsa geçirin uyursa vs rahat edersiniz🙂
merve171214 KubraBaybars desteksiz oturuo artık çözmesi dışarda zor olur mu acaba bi kaç kere denedm evde de zor oluodu gelen yorumlra bi bakayım 😊
prensesannesiiiiiiiii neslicanben bebeğim 6 aylık böyle oturur pozisyonda koysam sorun olur mu çünkü yatmak istemiyor oturmak istiyor
neslicanben prensesannesiiiiiiiii ayy 6 ay için çok erken bu şekil ama yarı oturur pozisyonunda kullanabilirsiniz
Woody Kimeneayol Yenidoğanda itibaren oto koltukları var Ben pisman oldum direk oto koltugu kullnmadigima. 7 ay civarı oto koltuguna geçirmiştim
Woody Kimeneayol siz bebek arabaso sormussuniz sanirim Ben puset koltuk vs diyince oto koltugu sandım
HEY03D Kimeneayol 3 aylık pusete sığmıyor bizde portbebeye geçtik arabada oto koltuk kullanıyoruz. Bebeğim çok rahat pusette iki büklüm gidiyormuş. Oto koltukta destekli her yerden pusetten daha rahat