Kimeneayol Kızlar pusetten diğer koltuğa ne zaman geçtiniz? Puset bize küçük geliyor artık, 6 aylığız desteksiz oturamıyor haliyle diğer koltuğa ne zaman oturabiliriz?
neslicanben Kimeneayol ayy bende diğer koltuk nasıl dik hale geliyor onun videolarını izliyordum bi halt da anlamadım 😂😂 benim kızım 8 aylık
KubraBaybars Kimeneayol ben de geçicem de kıyamıyorum puseti çok seviyordum 😅 arkadaki kancaları birbirine takın oturma pozisyonu için ben de geçen gün yarım saat uğraştım 😂
Woody Kimeneayol Yenidoğanda itibaren oto koltukları var Ben pisman oldum direk oto koltugu kullnmadigima. 7 ay civarı oto koltuguna geçirmiştim
Deletedmom5284 Kimeneayol hayır portbebeden bahsetmiyor musunuz yenidoğandan itibaren kullanabilirsiniz tam yatar pozisyonda beşik oluyor zaten
Woman35 neslicanben kız dediğin portbebe değil mi arkada Kanca gibi bir şey var onu yukarı Çekiyorsun portbebeği de oturma pozisyonuna getirmek için yukarı kaldırıyorsun🤣 Ben de uğraşmıştım baya 😅
KubraBaybars neslicanben hepsi aynıdır heralde diye düşünerek anlatayım şöyle 😅 arkada bi demir var onu cırt cırt yerine indirip o cırtları kapatıyorum sonra iki uçlarda takma şeyleri varya onları da birbirine geçirdim mi oturma pozisyonuna geçiyor 😅 şimdi oteldeyiz oğluşum yataktan düşmesin diye onda yatırıyorum o takma şeylerini öıkarınca yatma pozisyonuna geçiyor direkt aha da böyle 😂
merve171214 KubraBaybars Kaç aylıkken geçtiniz acaba 8 aylık ol ak üzereyiz ve artık puset olmuo direk oturmaya kalkıo 😂
KubraBaybars merve171214 benimki 5 aylık çok hareketli pusete koyduğum an ayaklarıyla itip kalkmaya çalışıyor 🥲 anca sakinken koyuyorum pusetine şuan pusetle idare ediyoruz yine de. Sadece böyle biyere gideceksek kabini arabaya koyuyorum gittiğimiz yerde rahat yatsın diye buna geçiriyorum🙂
merve171214 KubraBaybars Baybarsların hepsi hareketli oluyor sanırım 😂 benmde oğlumun adı Baybars 😊 dışarı çıkartırken artık diğeriyle mi çıkartsam erken mi diye düşündüm de yorumlarda da denk gelmedm ikilemde kaldm 😊
KubraBaybars merve171214 öyle mi ne güzel oğlumun adaşı ☺️🥰 yatacağını bilsem buna geçerim ama biliyorum ki durmayacak , e oturamıyor da henüz tek başına o yüzden bi süre daha pusete devam . Ama sizinki oturuyorsa geçirin uyursa vs rahat edersiniz🙂