Birbebetoannesi ard_ary_1308 maşallah yürümüş yaa darısı bize olsun :) emekleme de öyleydik ha gidiyor gidicek derken 10.ayda başladı 😀
Birbebetoannesi TheBaby o da doğru ne bilim kim bir şey dese kulak dolma hemen eşime söyleyip aldırıyorum , ilk bebek tecrğbesizlikte var sanırım 😊
Zlm Birbebetoannesi eşinizle ya da çocuğunuzun gidip gelebildiği sevdiği birisiyle karşılıklı yakın oturun eline bir oyuncak verin al bunu ona götür işte al bunu bana getir diye aranizda yürümesini sağlayayın biraz cesaret kazanır ama iki üç adımdan fazlasını değil düşerse tutabileceğiniz bir mesafede olsun öyle öyle cesaret kazanır daha sonra arayı açarsınız
Birbebetoannesi Syyyy her akşam parka götürüyoruz hem yürütüyorum işte biraz yorulsun diye , sağlıcakla yürüsün sizin bebiş erken başlamış maşallah :)
Syyyy Birbebetoannesi biraz erken başladı zaten belliydi yürümek istediği. 7. Aydan beri hep ayakta duruyordu oturmak istemiyordu oturtmaya çalışıyorduk dizlerini asla bükmezdi kazık gibi dururdu🤣 şuan da yürümek istiyor hep ayaktayız analık çok zor😮💨
Birbebetoannesi Mlkhrn emekliyor, koltukta tutunarak sıralıyor ayakta bir yerden destek alarak durabiliyor , ama tek başına cesaret edemiyor
Syyyy Birbebetoannesi imkanı olan baba olsun 😆 ama ben baba da olmak istemem eşimin bi çocuğu emziremediği kalıyo😃
Nohutannesi Birbebetoannesi yürüme arkadaşıyla yürümek, normal yürümekten daha zor bence. O nedenle bebeğinizin aslında tek ihtiyacının cesaret olduğunu düşünüyorum. Desteksiz yürümeye cesaret ettiği an yapacaktır. Geri kalan herseyi yapıyor çünkü
Birbebetoannesi Nohutannesi evet evet çok şükür elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz ama sanırım Zamanı var :/
Birbebetoannesi Syyyy Sizşn adınıza sevindim şahsen☺️benim bebek durmuyor illa ortamda olup görmesi gerekiyor, eşim ancak temizlikte yardımcı olur elinden geliyor Allah’tan gurbet destek olmaya çalışıyor
Syyyy Birbebetoannesi hayat müşterek eşlerimiz her şeyde yardım etmesi gerekiyor. Çok şükür halimize 😇