Birbebetoannesi Bebeğim 13 aylık ,yürüme arkadaşıyla yürüyor , koltuğa tutunup dolaplara sıralıyor ama tek başına ayakta denge kuramıyor ne yapabilirim acaba
ard_ary_1308 Birbebetoannesi siz ne kadar desteklerseniz destekleyin bebeler istediği zaman atağa geçip yürüyorlar konuşuyorlar yada emekliyorlar 😇 kızım erken adım attı emekledi ama yürümesi 17. Ayı buldu demem oki oluruna bırakın ;))
TheBaby Birbebetoannesi Hiç kullanmasanız şimdiye yürürdü. Ayaklanınca dengeyi sağlayınca ilerletiyor bebekler
Yagmurdm Birbebetoannesi kendi haline burakin kendini hazir hissetigi anda hicbi destek almadan yurucek benim kizimda ayakta dururdu bi adim atar duserdi duse kalka bi baktim 13aylik oldu yurudu artik emeklemek ona yavas geliyo kendine yuruyor bende cok acele ediyodum neden yurumuyi diye ama kendi haline birakinca supriz sekilde yurudu😊😊
Birbebetoannesi ard_ary_1308 az önce yaşıtı birisi denk geldi yürüdüğünü görünce benim ki neden yürümüyor diye bir sorguladım :(
ard_ary_1308 Birbebetoannesi sorgulamayın her çocuğun gelişimi farklıdır biz eşimle karşılıklı gel gel yapardık 3-5 adım atardı öyle öyle başladı sonra sevdiği oyuncakları elime alıp gel al falan yapardım ama mesafeleri kısa tutarak .. dedik tmm şimdi yürücek dediğim gibi 17. Ayında yürüdü 😀😀 yürüteci varsa yürütece koymayın ;)
moommm Birbebetoannesi bizmde aynı öyleydi şuan 15 aylığız ve tamamen kendisi yürüyr bi anda oluyr merk etmeyn gayt normal
Birbebetoannesi TheBaby doktor yürüteç önermediği için yürüme arkadaşı aldık o da hazıra alıştırır bebeği acaba
TheBaby Birbebetoannesi Evet canım. Ben almadım. İlk adımı attı arkası hemen geldi. Ama destek alsaysı bu sefer ondan ayrılıp adım atmada cesaret sorunu yaşardı. O olmadan yürüyemem sanıyor olabilir. En iyisi kullanmamak.
Birbebetoannesi ard_ary_1308 maşallah yürümüş yaa darısı bize olsun :) emekleme de öyleydik ha gidiyor gidicek derken 10.ayda başladı 😀
Syyyy Birbebetoannesi bol bol pratik yapın. Kendine güveni daha tam oturmamıştır😇 18. Aya kadar yürememesi normal zaten. Ama yürümesi yakındır her şeyi yapıyormuş. Bir de emekliyorsa emekleyen çocuk geç yürür diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum. Benim bebeğim 8.5 aylık bir kaç gündür elinden tutup yürümeye başladı. Emeklemiyor emeklemediği için yürüme hevesi var diyorlar bilemiyorum alakalı mı😒
Birbebetoannesi Syyyy her akşam parka götürüyoruz hem yürütüyorum işte biraz yorulsun diye , sağlıcakla yürüsün sizin bebiş erken başlamış maşallah :)
Birbebetoannesi TheBaby o da doğru ne bilim kim bir şey dese kulak dolma hemen eşime söyleyip aldırıyorum , ilk bebek tecrğbesizlikte var sanırım 😊