esn_46 teşekkür ederim. Çocuk doktoru ina gittik rahatladı mı biraz dedi evet dedim tamam devam et alerji maması kullan dedi. Dedim başka şeylere de alerjisi olabilir mi aynı anda nasıl anlayacağım ama pek ilgilenmedi açıkçası. Doktoru değiştireceğim bu yüzden. Alerji doktoru devlette var burda sadece. Ona randevu almaya çalışıyorum. Nasıl diyet yapacağım konusunda da çok fikrim yok belki kaçırıyorum farkında olmadan