Ahusmom Bebeğim 26 günlük ve kakasını sesli yapıyor, yüzünde pıtırcıklar çıktı, poposu kızarık , bi kaç gündür gaz sancısı gibi sancı çekmeye başladı, kakasını yaparken çok zorlanıyor. Sizce süt alerjisi olabilir mi ne yapmam gerekiyor ?
anneleri-bisalin Ahusmom sümüklü kaka ve kan eşlik ediyorsa olabilir bizimde hiç kan olmadı ama diğer bütün belirtiler vardi 8 aydır diyet yapıyoruz
Sinoom Ahusmom benim bebeğim de 2 ay 9 günlük kakasını yapamıyor ne yaparsam yapayım fayda etmedi doktora gittik gaz damlası verdi bağırsakları düzeltir diye eğwr düzelmezse bizde tahlil vereceğiz alerjisi mi var diye :/
ErvaBusra Ahusmom Öncelikle geçmiş olsun. Tabi ki alerji olabilir saydığınız belirtiler. Benim tavsiyem ilk önce süt ürünlerini kesin yumurtayla birlikte bir hafta gözlemleyin bebeğinizi. Eğer alerjik durumsa rahatlıcaktır. Zaten daha çok küçük. Test önermiyorlar doğru sonuç vermeyeceği için. Benim kızım da alerjik bu arada, yaşadıklarımdan tecrübe ettiklerimi paylaşmak istedim.
Ahusmom fadjobe87 vücutta kızarıklık var mıydı bi kaç gündğr vücudu iyice kızarmaya başladı ama kabarıklık yok 😔
fadjobe87 Ahusmom vücudunda özellikle yüzünde küçük kırmızı kabarcıklar oluyordu sivilce gibi. Kizarikliklar olup kayboluyordu
Ahusmom anneleri-bisalin sümüklü kaka ve kan yok şuan sadece saydığım belirtler var , sizede çok geçmiş olsun 🍀
Sinoom Ahusmom maflor , bu saydığınız belirtilerin sadece kakasını yapmakta zorlanması var 🤦🏻♀️ Bu ilaç ne zaman etki gösterir bilmiyorum umarım sizinde hemen gösterir 🙏🏻
talula Sinoom maflor ilaç değil bir probiyotik. Yani bağırsak düzenleyici bağırsak florasını koruyor. Bizde kullanmıştık oldukça güzel bir ürün kesinlikle kullanmaya devam edin ek olarak nurse harveys bitkisel gaz damlasını öneririm muhteşem bir şey
Ahusmom ErvaBusra çok teşekkür ederim sizinde biran önce geçer inşallah 🤲🏻 Yarından itibaren denemeye başlayacağım bakalım ekmekte ve hazır gıdalarda bi sıkıntı olur mu peki ?
ErvaBusra Ahusmom Ahusmom inşallah teşekkür ederim. Ekmek yiyorum ben sorarak alıyorduk ama beyaz ekmekte süt ürünü yok diye biliyorum ben. Maalesef paketli gıdaların neredeyse hepsinde var süt ürünü ve yumurta. Eser miktarda içerebilir yazılanları yiyorum ama ben sorun olmadı.
Senna20 Süt urunlerini bir süre tüketmeyin.birde dana eti de süt ve ürünleri grubuyla çapraz reaksiyon gösterdiği için dana eti de tüketmeyin
sunshinednz Ahusmom benim kızımda da aynı sorun var. Gaz sorunu hep vardı hiçbir damla işe yaramadı. Kakasını çok zor çok ağlayarak yapıyor. Sesli ve yeşil kokulu şekilde. Bugün ilk defa mukuslu kaka yaptı. Kesin alerjisi var diye düşünüyorum yarın doktora götüreceğim. Bu arada süt ürünlerini kestim iki gündür ama çocuk mama da alıyor. Sanırım anlamı olmayacak mamayı değiştirmeden benim kesmemin
Ahusmom sunshinednz kesin alerjisi var o zaman mamadan da olabilir bakalım bizde yarın doktora gidicez sorucam bende o zaman
Minikkus14 Ahusmom yani benim bebeğimde alerjik Hiç kan görmedik çok şükür ama mukusda arada oluyor yinede