Anne sütü gibisi yok evet ama bu mamalar da zehir değil… Ben de çoğunlukla mama kullanmak zorunda kalıyorum bazen canı emmek istemiyor bazen tepemden inmedigi için sagacak vaktim olmuyor…..emse de yetmiyor bazen….bu kadar sıkmayın kendinizi…ilk zamanlar biberona alismasin diye kaşıkla veriyordum sarilikti saat başı yediriyorum zaten yemesi bir saat sürdüğü için başka hiçbir şey yapamiyordum. Kendimden geçmiştim bu da iyi değil ruhsal olarak iyi olmamız lazım ki bebeğe iyi bakabilelim……