Çocuk kavrayamıyorsa dil ya da dudak bağı olabilir ona mutlaka baktırın. Mamayı geçici olarak düşünün, biberon ya da emzik kullanmayın. Facebook’ta Emzirme Akademisi diye bir grup var, orada ücretsiz danışmanlık veriyorlar mutlaka bir göz atın. Beş buçuk aylık bebeğime ben de birkaç gün mama vermek zorunda kalmıştım, sonra bıraktık ve sadece meme devam ettik. Korkmayın, pes etmeyin başarırsınız