Fatma23
Fatma23 Bebeğiniz daha 1 haftalıkmış, sütünüz az gelir, endişelenmeyin artacak. Emzirmeyi bırakmayın, moralinizi bozmayın ve bol bol emzirin. Boş kaldığınızda da sürekli sağın. Süt çok çok az çıkacaktır daha çok küçük bebeğiniz, o yüzden neden böyle diye endişelenmeyin.
Solgar brewers yeast kullandım, ilk günden çok fark etmişti, rezene çayı içtim hep. Organik tavuk suyuna çorba tükettim sürekli ve şekersiz kayısı/üzüm hoşafları içtim. Ama en önemlisi günde 3 lt su.
Yardımcı olur umarım🌸