Vgc Elf123 benim de ilk biberon verdim diye olmuştu şimdi de sütüm tazyikli geliyor diye oluyor yatarak emzirmeye çalışıyorum ama zor oluyor şırınga ile mama veya süt takviyesi yapıyorum hiç almazsa 31 gündür çile çekiyorum bu konuda
Elf123 Vgc benim ki doktor hatası sonucu oldu kilo alımı fazlaydı doktor dört saat bekle dedi bir buçuk saatte bir emiyordu doktora uydum vermedim küstü bana bir buçuk aylıktı bir hafta sonra başladı meme reddi yani ikinci çocuğumda da vardı üç ay sürmüştü o onda da benim hatam anlası küçüktü emzirirken yarıda kesiyordum memeyi acil bir durum olduğunda oda öyle istemedi beni. Altı aylıktı düzeldi 26 ay emzirdim kızımı sabredin düzelir uykuda emzirdim. Hep kilo alımı azaldı ama kilosu fazla olduğu için ilk iki ay cok fazla aldı sorun olmadı pes etmeyin kaşıkla veya sırongayla verince gaz yuttuğu için kusuyor o yüzden sadece uykuda emzirdim gece sağdığım sütten verirdim uykuda emdiği için çok az emerdi çünkü
Ervaannesii Moniza beslenmemle mi ilgili bilmiyorum ☺️Ekstra yaptığım bişey yoktu , annem ilk aylar kuru üzüm, kayısı hoşafı yapardı, sütlü bulgur yapardı sürekli sütüm artsın diye , sonrasında normal beslenme ☺️
NinovaLemi Elif1597 en az 750 gr alması lazım alıyorlar da zaten. Benim bebeğim 300 gr kaybetti 30. Gününde toplam 1300 geri almıştı doğum kilosundan o da. Zırt pırt emiyorlar ondan herhalde 😂 şimdi de büyüdü kilo almıyor eskisi gibi devamlı hareket ettiği için